پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

مشكل پرينت نگرفتن و راه‌حل هاي آن

۴ بازديد

تعمير كارتريج پرينتر

آيا براي شما هم اتفاق افتاده كه، برگه اي را با پرينتر خود چاپ كنيد ولي بعد از دستور پرينت، دستگاه شما هيچ فعاليتي انجام نمي‌دهد؟ نگران نباشيد، ما براي شما راهكارهايي را پيشنهاد مي‌كنيم تا با انجام آنها بتوانيد ايراد پرينت نگرفتن پرينتر را حل كنيد.

1- ابتدا يك بار پرينتر و كامپيوتر (لپ تاپ يا دسكتاپ) خود را خاموش و روشن كنيد.

2- كابل اتصال پرينتر با كامپيوتر (كابل USB) را جدا كرده و دوباره نصب كنيد و يا آن را تعويض كنيد.

 

3- اگر اتصال از طريق وايرلس است، يك بار مودم خود را خاموش و روشن كنيد.
4- از READY بودن پرينتر خود مطمئن شويد. اگر پرينتر شما صفحه نمايش دارد، مطمئن شويد كه پيغام خطايي را نشان نمي‌دهد و كلمه READY را بر روي صفحه نمايش، نشان دهد. اگر هم صفحه نمايش ندارد و فقط چراغ هاي LED دارد مطمئن شويد كه چراغ سبز روشن است و چراغ نارنجي چشمك‌زن نباشد.

 

5- تست‌هاي داخل پرينتر را گرفته و مطمئن شويد كه دستگاه از نظر سخت افزاري سالم باشد. براي تست دستگاه‌هايي كه صفحه نمايش دارند، از منوي دستگاه وارد منوي REPORT شده و يكي از گزينه ها را براي پرينت انتخاب كنيد و در پرينترهاي داراي پنل كليدي دكمه به رنگ سبز يا علامت كاغذ را فشار دهيد.

 

6- از كنترل پنل وارد قسمت Device and Printer شده و از نصب بودن پرينتر خود مطمئن شويد. اگرنصب بود؛ آيكون پرينتر شما بايد پر رنگ باشد و علامت هشدار (به رنگ زرد) روي آن نباشد. اگر هم آيكون پرينتر شما در ليست نبو، درايو پرينتر خود را دوباره نصب كنيد. فقط به هنگام نصب بايد كابل USB از پرينتر جدا شده باشد و در حين نصب درايور، كابل متصل شود و حتما هنگام نصب، اينترنت خود را قطع كنيد. در صورت نداشتن درايور پرينتر خود به اينجا مراجعه كرده و آخرين درايور پرينتر خود را دانلود كنيد.

 

تعمير و مشاوره تخصصي انواع برندهاي پرينتر در فالنيك

در صورتي كه در پرينت گرفتن اسناد خود به مشكل برخورد كرديد و يا تعمير پرينتر خود، با كارشناسان فالنيك در ارتباط باشيد. همراه با 6 ماه گارانتي معتبر ايران اچ پي بر روي تمامي تعميرات

ثبت تيكت

 

 

7- از كنترل پنل وارد قسمت Device and Printer شويد و روي آيكون پرينتر خود راست كليك كرده و See What’s Printing را انتخاب كنيد و از منوي پرينتر، گزينه Cancel All Documents را انتخاب كنيد تا فايل هاي ارسالي و پرينت گرفته نشده از حافظه كامپيوتر پاك شوند.

 

8- اگر پرينتر پيغام خطا دارد آن را برطرف كنيد و دوباره تست كنيد. مانند نداشتن كاغذ – گير كردن كاغذ داخل دستگاه – تمام شدن كارتريج.
9- اگر با انجام مراحل بالا باز موفق به گرفتن پرينت نشديد دستگاه خود را روي يك كامپيوتر ديگر نصب كرده و تست كنيد و در صورت نتيجه نگرفتن، با شركت خدمات و پشتيباني محصول خود تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.